Мастила для знімної опалубки

Навіщо необхідно змащувати опалубку

Працюючи з конструкціями монолітного типу, виготовленими із залізобетону, варто приділяти увагу особливостям зчеплення бетону з опалубкою, де величина досягає декількох кг на квадратний сантиметр.

Через зчеплення розпалублення ж\б конструкції буде більш складною, до того ж, цей процес може погіршити саму бетонну поверхню, а саме, її якість. А щити опалубки і зовсім можуть зруйнуватися раніше заданого терміну. Щоб цього не сталося, зараз доступна ubts.kiev.ua, яка вирішує всі ці проблеми.

Мастила для знімної опалубки

З-за нижчеописаних факторів бетон і зчіплюється з опалубкою:
• бетон піддається адгезії і когезії;
• відбувається усадка бетону;
• опалубка, прилегла до конструкції із залізобетону, може мати шорстку або пористу поверхню.

В той момент, коли бетон укладається, її стан пластично, тому його вважають клеючим речовиною, завдяки якому відбувається процес, іменований як адгезія (коли бетон прилипає до опалубки). Коли матеріал ущільнюється, показник пластичності бетону може збільшуватися, в результаті чого він прилягає до поверхні опалубки.

Процес адгезії може бути різним, що залежить від матеріалу, який використовувався для виробництва формує опалубної поверхні: більш сильно бетон буде прилипати до дерева і сталі. Пластмасові вироби із-за своєї менше змочуваності, найменше адгезируют з бетоном.

Якщо фанеру, сталеві, дерев'яні або склопластикові матеріали попередньо не обробляти, то вони будуть легкосмачиваемыми, що забезпечить якісне зчеплення з бетоном. Менш значний коефіцієнт зчеплення з гетинаксом і текстолітом, так як вони відносяться до категорії гідрофобних матеріалів.

Знизити змочуваність можна шляхом обробки поверхні, що являє собою нанесення на неї маслової плівки, внаслідок чого процес адгезії значно зменшиться. Через усадки може знизитися не тільки зчеплення, але адгезія: з-за великої усадки велика ймовірність що з'являться усадочні тріщини в зоні контакту, що впливає на послаблення зчеплення.

Якщо потрібно розпалублення конструкції з монолітного бетону виду, то зараз доступні три способи, завдяки яким і відбувається відрив знімної опалубки:
• великий показник когезії і малий адгезії. У цій ситуації потрібно відрив опалубки по площині контакту;
• рівень адгезії перевищує когезию. Відрив опалубки буде проводиться по матеріалу, який є клеїть (бетон);
• приблизна рівність між адгезією і когезией. Така ситуація передбачає відрив змішаного (комбінованого) типу.

Перший варіант найбільш оптимальний, так як він дозволяє легко зняти опалубку, зберігаючи чистого її поверхню, а також зберегти якість самого бетону. У зв'язку з цим, адгезійний відрив повинен забезпечуватися частіше інших. Доступний він у таких ситуаціях:
• коли формующая опалубна поверхня виготовлена з гладкого матеріалу, погано смачиваемого;
• формующая поверхня була оброблена спеціальним мастилом або спеціальними антиадгезионными покриттями.

Опалубна мастило повинна відповідати наступним вимогам:
• після її використання на поверхні бетону не повинні лишатися масляні патьоки;
• контактний шар бетону не повинен стає менш міцним;
• високий рівень пожежної безпеки;
• у складі не повинні значитися летючі речовини, які є небезпечними для людського здоров'я;
• здатність триматися на поверхні (вертикальні і горизонтальні) протягом доби при температурі повітря +30 градусів за Цельсієм.